2014. május 15., csütörtök

DIY fűszertartó polc




Bár ez a projekt egyáltalán nem tartozik a "gyerek" témakörbe, lefotóztam és megmutatom nektek. Kb. 2 éve rakosgatom a spájzban ezt a fűszertartó szettet, egy ideje az üvegeket már használtam, de úgy összességében, eredeti kinézetében valahogy nem tudtam megbarátkozni vele.  

A kezdeti fotókon egyébként még egész jól is néz ki, de a valóságban ronda sárgás lakkal volt kezelve.

 Hozzávalók:

- 1 átlagos, háztartási boltokban, vagy szupermarketekben kapható fából készült fűszertartó polc, üvegcsékkel






- fekete táblafesték
- fekete táblafesték-matrica (én az ALDI-ban vettem úgy 3 évvel ezelőtt, de hobbybolt-webshopokban általában kapható)
- csiszolópapír
- ecset
- maszkoló szalag
- olló




Első lépésben lecsiszoltam az egyébként lakkozott fűszertartót.  Nem kellett nagyon precízen, a táblafesték általában elég jól fed.
 






Utána a maszkolószalaggal csíkokat ragasztottam a fűszertartó két oldalára, nagyjából egyenlő közöket hagyva, hogy szabályosak legyenek a csíkok. A szalagok között és a többi helyen befestettem a táblafestékkel.






Végül a fekete táblafesték matricából kis csíkokat vágtam és krétával ráírtam a fűszerek nevét.







 Íme a végeredmény, egy fekete és faszínű csíkos, vidéki stílusú, mégis kicsit modern tároló.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése