2014. november 26., szerda

5 perces projekt - görgős tároló feliratozása

Vettem egy Helmeer görgős tárolót az IKEA-ban, 11 000 Ft volt :( 8ezerért sajnáltam megvenni, erre 2 hónap múlva már 11 ezer volt, de addigra már mindenképpen kellett, ugyanis a "hobbiasztalom egyik lába" szerepet szántam neki.

Van piros, fehér és ezüst, nekem fehér kellett.


Szerettem volna feliratozni a fiókokat, először arra gondoltam, hogy címkéket nyomtatok minden fiókra valami jópofa betűtípussal.

Aztán eszembe jutott, hogy előveszem a jól bevált krétával írható matricámat, amit pár éve az ALDI-ban vettem. Méretre vágtam, nagy nehezen a helyükre ragasztottam őket, majd még nehezebben (mivel a fogantyúktól nehezen fért el a kréta) de krétával ráírtam, hogy mit tartalmaznak az adott fiókok. 




Bármikor újraírható, fillérekbe került, és fekete, ami jól kiemeli a fehér bútort. Szóval nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése