2014. november 17., hétfő

Ládák a hobbisarokban

Ígértem (úgy 2 hónappal ezelőtt), hogy ha elkészül a "studiom", vagy hívjuk inkább hobbisaroknak, megmutatom nektek. Viszonylag hamar el is készült, viszont sajnos egy elég sötét sarokban van, így nem volt könnyű fényképezni. 

Szóval húztam a fotózást, mint a rétestésztát, de a hétvégén végre nekiálltam és minden apró részletet lefotóztam.

Apránként fogom adagolni, mert elég sok saját készítésű dolog van benne (végül is erre való a hobbisarok :), először a kedvencemet mutatom: 

a gyümölcsös láda projektet.

Ezeket a ládákat egészen pontosan Zakopanéból hoztuk, ott láttam meg egy zöldséges bódé oldalában, egykor mandarint tároltak bennük. Az eladó nem beszélt magyarul és meg természetesen nem beszélek lengyelül, de beleadtam apait-anyait, hogy megértessem vele, hogy igen, jól érti, a kidobott ládákból szeretnék elvinni kettőt! :) Ritka szépek voltak, mert sehol nem volt rajtuk matrica, és nem volt rájuk nyomtatva semmi.

Ekkor így néztek ki:



Az alsó egyharmadát fekete táblafestékkel kentem le, a felső részét pedig tölgy színű páccal.

Sokáig így maradt, de a fejemben már megvolt a terv, aminek a kivitelezése kb. 5 percet vett igénybe, de 2 hónapig tartott és csak tegnap lett kész.




Annie Sloan mustárszínű festékét, az Arles-t használtam, imádom ezt a színt.

 Mivel festőhengereket tárolok benne, az egyik mintát szerettem volna ráfesteni, de a tartály használata nélkül, csak úgy simán a kezemmel hengerelve (uh, remélem érthető mit akarok kinyögni)...



 

Ezért öntöttem a festékből egy befőttes üveg tetejére, fogtam egy nagyobb ecsetet és ahogy haladtam a hengerrel, és ahogy fogyott róla a festék, úgy mindig újrakentem az ecsettel, így a láda teljes szélességében nagyjából egyenletes lett a minta.







A másik ládában a festékeket tartom, van itt krétafesték, akrilfesték, táblafesték, különféle pácok és wax. Erre egy másik minta került, ami ugyanannak a hengernek a másik végén volt.




Legközelebb (igyekszem nem hónapokat várni) megmutatom, hogy mi lett ezekből a szekrénykékből...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése