2014. november 11., kedd

Linett szobája

Egy kedves olvasómtól, Esztertől kaptam egy levelet és fotókat a 16 hónapos Linett szobájáról.



Szerencsére ő sem híve a Disney-s, hercegnős, Spongyabobos dizájnnak, így a tapéta, a textilek és egyéb kiegészítők is egyediek, tele vannak ötlettel.



A bútorok nagy része az IKEA-ból van, a szőnyeget pedig ő maga horgolta újrahasznosított póló anyagból! Már olyan régóta tervezem, hogy készítek egy ilyet, de még nem bírtam rávenni maga... Gratulálok Eszter! :)

 
A kiságy mögötti tapéta a Diego-ból való, állatos, de mégsem elcsépelt, szóval szerintem nagyon ötletes.




A komódokat Eszter dekortapasszal tette színesebbé, ami egy olcsó és gyors megoldás, ha fel akarunk dobni egy egyszerű fehér bútort.



Dekortapaszt a www.dekortapasz.hu oldalon is vehettek, igazán ízléses darabok is vannak itt.

És végül a kedvenceim: az állatos fotók!!! 





Esztertől megtudtam, hogy a fotós neve Yago Partal, a honlapja: www.yagopartal.com.
 
Nagy felbontású fotókat találtok a neten, én a gyerekszobán kívül más helyiségbe is el tudnám képzelni! :)



Köszönöm a fotókat Eszternek, és ha bármilyen megosztanivalótok van, szeretettel várom!
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése