2014. december 24., szerda

Karácsonyi olvasói munkák

Kaptam néhány olvasói munkát, természetesen most a karácsonyi témájúakat mutatom meg nektek.

Viki küldött két csillagot, amit a fiaival készített. Leírást is kaptam hozzá, mert én például el sem tudtam képzelni, hogy hogyan készültek a papírcsíkok... Íme:

"Küldöm két kicsi fiam keze művét. A keretet a lehetetlent nem ismerő nagyapa hajtogatta drótból, még össze is forrasztotta nekünk. A fonatot jobb híján papírból sodortuk (újságpapírt 7 cm-es csíkokra vágtunk, a csíkokat átlósan feltekertük egy hurkapálcikára, szorosan, hogy szép vékony hurkákat kapjunk. Ezeket egymásba dugdosva összeragasztottuk. Miután megszáradt, feltekertük a keretre és lefestettük akril festékkel. És benne szívük, lelkük, minden szeretetük."



A következő fotókat Zsókától kaptam, ő a nemrég vásárolt családi házukat díszítette fel, szintén a fiaival. Sajnos csak telefonnal készült fotókat tudott küldeni, de a lényeg azt hiszem látszik.

Ajtódísz:




A kandallóban ropog a tűz, ez már önmagában hangulatossá teszi a lakást. A kandalló kéményét gipszkartonnal takarták, arra pedig gipszből készítettek mintát.




Az ablakra egyszerű, faágakból készült dekoráció került:




Ezt a lámpabúrát egy fa kaspóból készítette Zsóka. Kifúrta a lyukakat, majd csipkét ragasztott rá. Szerintem nagyon ötletes!




Ez pedig egy adventi asztaldísz (sajnos a fényviszonyok nem túl jók):




Végül Nóra díszei jönnek, ő egy tükröt újított fel, aztán a legegyszerűbb módon öltöztette fel: borostyánt tekert rá.

A tükör előtte:




Utána, már fehéren:




Végül a borostyánnal:




A lámpabúra is kapott egy kis borostyánt és néhány üvegdíszt:



Végül, az ajtódísz, természetesen borostyánból :)




Békés, boldog ünnepeket kívánok Nektek, remélem jövőre is sok kreatív és ötletes dolgot találtok a blogomon és szívesen fogjátok olvasgatni! Én ígérem, mindent megteszek majd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése